torsdag

tjuhu, idag vaknade jag med att mickis låg i min säng och sov
och jag låg på golvet, jag bara "va i helvete" haha jag hade helt glömt att hon sov här.
menmen, vi fixade oss och sprang ner till bussen, :)
vi kom till skolan, och hade hk, vi lagade något, haha jag minns inte vad det hette.
sen hade vi fysikprov, och ojoj säger jag bara, vi skulle nog verkligen har behövt plugga lite mera igår.
fysatan det gick åt helvete, heh men ja så går det när man står och dansar istället för att plugga, pfh.
sen stack vi till lågstadiet och hade gymnastik, haha det känndes som att jag inte kunde gå efter det ;o hah.
sen hade vi franska = tråååååkigt som fan.

snart ska jag till kajsa, dom kommer och hämtar mig halv 7, för hon har varit på träning.

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0