tisdag !

jag började med att försova mig, åh.
så jag kom till skolan 10 fast jag skulle ha börjat 8.
men jag gick till bildkonst salen, och nu har vi fått en till ny elev ;o?
och han är från lettland .hhöh. räcker det inte med ttyskarna?
sen hade vi typ, matematik, det var lamt, fint jag gjorde en halv uppgift (y)
jag tycker skolan går så bra för mig nu, naaaaaat.
sensensen tyyp, evhl, amagadh, fyfan marianne, haha, ah vi behöver inte änns prata om de.
vi pratade om tillval, asså jag venne vad jag ska välja.
sen svenska historia och engelska. ssug
men vi fick ut engelskaprovet, ah okej, det behöver vi inte heller prata om för det var suuug.

jag for på stafetträningen sen , men mitt ben fick ju såklart något stärvfel, så det gick inte så bra nej.
men jag försökte ändå , höhööh.
ssen ikv kom kajsa hit och vi sprang till kantarellen och köpte b&j, yeah.
nu ska jag duscha sen plugga ooooch sen sova, eftersom att jag aldrig sover. ttyp (a)

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0