ooooonsdag

seriöst jag vetinte vad jag ska göra längre, vi pratar ju fan inte ;o

hihi jag vet jag suger på att skriva blogg (:
idag så sög det verkligen i skolan.
matematiken har blivit tråkig,
eftersom att vi har inte ninna som lärare längre,
typ, eller , vi har någon as tröög.
svenska & engelska skit i det, tråkigaste ever.
och sen hadee vi typ, biologi ;o
asså seriöst, vi har en ny lärare, hon är satan störd, på riktigt ;o
asså ååh jag blir damp på henne , hon bara vimsar, som yvonne.
hehe jag vet jag är sneeeel (a)
och juste vi hade musik också -.-'
fifan förhör ttyp, gick åt heeeeeeeeeelvete. hehe.
sssen tog jag bussen till stan och var med kajsa,
vi for hem till mig, och flabbade som fan !
hähä.
nu for hon hem och jag har as tråkigt .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0