160309

heeej, den här helgen har varit sämstsämstsämst .
jag trodde verkligen inte det där om dig ! fyfan .

okej jag har inte skrivit något intressant i helgen, haha.
men iallafall i fredags var jag med Kajsa, vi tog bussen till shs.
skulle jag har tänkt efter lite så skulle vi aldrig ha farit dit.
för vi gjorde ingenting, frös och fick se en sak som jag inte ville se ;/

i lördags så var jag hemma ;o
gjorde absolut ingenting, ttyp.
sen på kvällen fick jag reda på allting.

i söndags kom kajsa hit en stund efter sin träning.
vi åt frukost typ haha.
mitt i allt kommer det en gubbe in och sätter sig vid bordet,
och tar en klubba, haha loel.
han var as ful, han hade typ mössan bakom öronen. jaja. haha.
sen for hon hem , och på kvällen for jag ut med Denice och Anette.
Kvällen var både rolig och tråkig.
Rolig eftersom att vi skrattade jävligt mycket, haha.
Vi gjorde en film (y) den kommer säkert till yt snart (:
och det var tråkigt eftersom att jag fick reda på ytterligare en sak.
och den saken gjorde helgen sämst. fyfan.

idag började jag 9 ,
steg upp , fixade mig, åt  , och sen gick jag till Anette.
Vi gick till skolan, och jag hade Religion, väldigt kul, inte.
Jag minns inte änns vad vi gjorde haha.
Sen hade vi dubbeltimme biologi, det verkligen sög.
Sen, lea, rektorn kom aldrig så vi hade håltimme.
hahaha sen hade vi drama, omg säger jag bara.
vi skulle leka hästar, hahahaha.
normalt (y)
sen gick jag tillbaka till högstadieskolan, och hade franska,
det var tråkigt , jag har funderat på att sluta, men jag vet inte riktigt, jaja.
ikväll ska jag vara med Alicia, jag har inte en aning om vad vi ska göra, haha.
Men ring mig om någon vill göra något i veckan , hihi ((:
ochjuste imorgon har vi första staffetkarnevalsträningen, ska jag fara eller inte? ;o

här är två bilder från förra året, haha dissa texten på bilderna, haha, fråga inte mig varför jag skrev dit det, voivoi.




Kommentarer
Postat av: Jesper

klart du ska med, :)

2009-03-16 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0