onsdagar suger

hej idag började jag 9 och slutade 2
men jag försov mig, ehe.
så jag kom till skolan klockan 10
och hade matte biologi-.- & svenska.
sen stack jag till stan, orkade inte med musik (a)
när jag kom till stan och hade väntat på kajsa i 40 minuter,
så orkade jag inte vänta längre så jag for hem
och jag kunde inte ringa henne heller eftersom att jag har spärr
men sen visade det sig att hon hade missat bussen, haha.
jaja men sen for jag till mickis och satt där och degade med henne och david.
vi gjorde absolut ingenting, förutom att mobba boman via telefonen, men det räknas inte (a)
sen tog jag bussen till kajsa, vi gick ut och fotade ((:
och sen gick vi till stenkrossen , för det var massa folk där och grillade.
kvart i 10 gick vi hem med cia och ofelia, det var as läskigt att gå genom skogen men jaja.
det kommer säkert ett bildinlägg senare med bilder från idag :)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0