Heelg

herregud vad varmt det är ute (h)
ska snart ut, jag sticker till backeberg och kollar på mickis match ;)
sen ska jag nog vara med mickis, och vi hittar väl på något :)

tre saker jag inte förstår mig på:
varför religion timmarna är så viktiga, kommer inte på något annat , haha.
tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: min mobil, solglasögon, smink. höhö
tre saker jag gör just nu: det här, lyssnar på musik, tvingar boman komma med och kolla på mickis match
tre saker jag vill göra innan jag dör: haha jaaaaaadu.
tre saker jag kan: skratta fult, göra lärare arga på mig, försova mig (allt händer varje dag ttyp.) haha.
tre saker jag inte kan: komma i tid, och sen massamassa till :b
tre saker jag vill ha: PENGAR, systemkamera, summer.
tre saker jag tycker att du ska lyssna på: när mickis sjunger till "rosa hellikopter" (stavninghah)
tre saker jag skulle vilja lära mig: flickis (stavning) XD





Kommentarer
Postat av: sara

oj vilken fint örhänge!

jag gillar din blogg!

2009-04-25 @ 14:40:58
Postat av: Anonym

vem sara ? :b

Inte den här veckan men sen , då ska vi börja träna felicia:D

Och då kan du lära dej flickis på samma ggn :D

puss

<3

2009-04-27 @ 17:05:02
Postat av: felicia till sara

haha tack , vem är du? :)

2009-05-01 @ 15:12:25
Postat av: felicia till kajsa (?) tror jag ;b

weei här ska det tränas, :D:D<3

2009-05-01 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0