heeelg

hej, jo somsagt, jag suger på att blogga, haha.
men iallafall, igår på dan gjorde jag ingenting, satt hemma och loda.
på kvällen kom kajsa hit & sen for vi till henne (?)
haha onödigt att hon kom hit då men jaja.
vi satt upp hennes studsmatta. yeey.
seen gick vi strandpromenaden och mötte boman & david.
haha kul somfan.
sen skulle vi gå och möta mickis till minimarket,
haha det gick ju jätte bra hahha, boman & david kom knappt framåt ;bb
så vi lämnade dom och gick och mötte mickis själva.
seen gick vi tillbaka och då hade david farit så vi satt och lodade med boooooman. :))
babab sen for kajsa hem och efter ett tag boman också.
så satt jag och mickis kvar typ i 4523 år och pratade och väntade på hennes pappa.
när vi kom hem till mickis så gick vi typ och la oss med en gång x)

idag har jag inte gjort någonting , haha. lodat (igen)
det var meningen att jag skulle fara och kolla på mickis match med boman och david
men det blev inte av.
haha, såå ja.
ikväll ska jag vara med mickis tror jag,
och imorgon har jag prov (n) fiiifan.
och böckerna är i skolan (y)
hihi jag känner mig så duktig , naat.

hahha ojoj nödvändigt att läsa det här?
svar nej. jag bara skrev något ointressant, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså umgås du kajsa mickaela med david om ni gör det så é ni ju fan sjuka i huvvvet , han é ju bög !! han e bara med er för att få ha sex med er , fast de går inte , för felicia du har inget fitt hål . asså ni är så fjåårtiz !

2009-04-05 @ 17:39:22
Postat av: Anonym

ja, seriöst. hur jävla många fjortissjuor skall david försöka sig på? ojoj, det e lite skabb när en 17 åring går och väljer och vrakar bland 13 åringar-.-

2009-04-06 @ 14:33:42
Postat av: felicia till anonym

eeeeeh? vad fan lider du av? jag hänger väl med vem jag vill, och david är inte bög? det är ju fittan du som är bög isf. oooch han är inte med oss bara för att få ha sex med oss, och vadå "felicia du har inget fitt hål" har du kollat eller, snälla väx upp för i helvete.

2009-04-08 @ 21:46:48
URL: http://feliciaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0